لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از اردوی یوونتوس

آخرین اخبار از اردوی یوونتوس

تیم فوتبال یوونتوس روز سه شنبه در ورزشگاه اختصاصی خود در تورین میزبان اتلتیکو مادرید اسپانیا خواهد بود تا در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا برای رسیدن به رتبه اول گروه A تلاش کند .

شاگردان آلگری که برای اول شدن در این گروه نیاز به پیروزی برابر اتلتیکو مادرید با اختلاف 2 گل دارند امروز تمرینات خود را در زمین تمرینی وینوو پیگیری کردند .

طبق اخبار یوونتوس روز سه شنبه از سیستم 2-1-3-4 استفاده خواهد کرد و آلگری متفاوت با بازی آخر ِ یووه در مقابل فیورنتینا ترکیب را انتخاب خواهد کرد .

پیش بینی می شود که جانلوئیجی بوفون کاپیتان یوونتوس ، در این دیدار درون دروازه قرار بگیرد و دفاع چهار نفره یووه را از سمت راست به چپ لختشتاینر ، بونوچی ، کیلینی و پادویین تشکیل دهند .

اگرچه هنوز در مورد بازی کردن پادویین تردید وجود دارد اما احتمالا با توجه به استراحت او مقابل فیورنتینا و بازی های قابل قبول اخیر او ، این بازیکن ایتالیایی در ترکیب اصلی باشد .

همچنین گفته می شود که مارکیزیو ، پیرلو و پوگبا 3 بازیکن یوونتوس در میانه میدان هستند و این در حالی است که آرتورو ویدال در پست تازه خود به عنوان تک بازیکن در پشت زوج هجومی توز و موراتا بازی خواهد کرد .

البته احتمال حضور یورنته در کنار توز نیز وجود دارد اما بر اساس آنچه امروز منتشر شد شانس موراتا برای حضور در ترکیب ثابت یووه بیشتر از هموطن خود است .

گفتنی است که یوونتوس و اتلتیکو مادرید روز سه شنبه راس ساعت 23:15 به وقـت ایران به مصاف هم خواهند رفت و این دیدار بطور زنده از شبکه سـوم سیما پخش خواهد شد .

" جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: